Friday 2 January 2015

100% Panggang & Grill - Tidak Direbus @ Dikukus

Kambing panggang kami TIDAK direbus atau dikukus terlebih dahulu sebelum dipanggang demi mengekalkan kemanisan dan keenakan rasa daging kambing/bebiri. Selepas diperab sekurang kurangnya semalaman dan dinyah frost, is terus dipanggang secara tradisional menggunakan api dan bara. Kami juga tidak menggunakan oven elektrik sebagai jalan pintas dalam proses memanggang kambing. Oleh itu jangkamasa 3-5 jam diperlukan untuk memanggang kambing bergantung kepada saiz dan berat carcass.

Menjadi amalan kami membawa kambing panggang yang hampir 50% - 70% masak maksimum ke venue pelanggan untuk disambung proses memanggang dan seterusnya digrill. Ini membolehkan kami menawarkan perbagai tahap kemasakan daging kambing panggang tersebut samada fully cooked, 3/4 masak, separuh masak atau medium rare mengikut citrasa anda.

Bagi anda yang inginkan kambing panggang tempahan anda dipangang 100% di venue pilihan anda, harga yang berasingan akan dikenakan untuk menampung kos logistik tambahan dan masa juru panggang yang mahir memanggang dari totally raw/mentah. Bagaimanapun ia tetap juga sangat bergantung kepada kesesuaian waktu majlis anda bermula, selain jarak dan kesesuaian lokasi anda untuk proses memangang. Sila hubungi kami untuk maklumat lanjut.